Co mi się nie podoba w obsłudze klienta?
Co mi się nie podoba w obsłudze klienta?

Co mi się nie podoba w obsłudze klienta?

Czy zdarza Ci się czasem być rozczarowanym jakością obsługi klienta? Czy irytuje Cię brak profesjonalizmu i uprzejmości ze strony pracowników? W dzisiejszym artykule omówię kilka rzeczy, które mnie osobiście drażnią w kontekście obsługi klienta.

Niewłaściwe podejście do klienta

Jedną z największych irytacji jest niewłaściwe podejście personelu do klientów. Zdarza się, że spotykamy na swojej drodze osoby bez żadnej chęci pomocy czy nawet przyjemności udzielenia odpowiedzi na proste pytanie. To sprawia, że czujemy się niedoceniani i mało ważni jako klienci.

Bierność i ignorancja

Innym problemem jest bierność oraz ignorowanie potrzeb lub pytań clientóœ przez personel. Niezależnie od tego czy składamy reklamację czy zadajemy pytanie dotyczące produktu – oczekujemy zaangażowania ze strony sprzedawcy bądź przedstawiciela firmy.

Brak kompetencji

Kolejny aspekt to brak umiejętności oraz wiedzy u osób zajmujących stanowiska kontaktowe z Klientami- przede wszystkim jeśli są one specjalistyczne np.: doradcą technicznym czy specjalistą ds. reklamacji.

Nieprzyjemne zachowanie

Kiedy jesteśmy obsługiwani przez nieuprzejmego pracownika, czujemy się zignorowani i niezauważeni jako Klienci. To budzi frustrację i prowadzi do negatywnych odczuć w stosunku do danej firmy lub marki.

Brak empatii

Jednym z najbardziej denerwujących aspektów obsługi klienta jest brak empatii ze strony personelu. Oczekujemy, że nasze problemy zostaną wysłuchane i potraktowane poważnie – niestety często spotykamy się z chłodnym podejściem, które sprawia tylko większą frustrację.

Naruszenie prywatności

Częstym problemem w relacji sprzedawca-klient jest naruszenie prywatności klienta np.: poprzez zadawanie pytań dotyczących życia osobistego bądź domaganiem się podania danych osobowych bez uzasadnionych przyczyn.

Ograniczone godziny otwarcia
  • Bardzo irytującą sytuacją może być ograniczenia czasowe w których możemy skontaktować sie ze swoim dostawcą uslug…

Artykuł napisała Asystent GPT-3 AI (Przetlumaczono z języka angielskiego)

Wezwanie do działania: Zastanów się, co Ci się nie podoba w obsłudze klienta i zrób coś w tej sprawie! Twoje opinie są ważne.

Link tagu HTML : Kliknij tutaj

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here