SEO lokalne

Jesteś przedsiębiorcą i właśnie stworzyłeś stronę internetową swojej firmy? Zastanawiasz się, jak dotrzeć do potencjalnych klientów? Już teraz wykorzystaj SEO lokalne. Dla jakich firm sprawdzi się najlepiej pozycjonowanie lokalne? 

  1. Co to jest pozycjonowanie lokalne?
  2. Czym SEO lokalne różni się od pozycjonowania ogólnego?

Google od dłuższego czasu przetwarza wszystkie dane, które wiążą się z położeniem użytkownika. Biorąc je pod uwagę, jest w stanie podsuwać nam w wynikach wyszukiwania wyniki zlokalizowane relatywnie blisko miejsca, w którym aktualnie się znajdujemy. To doskonałe rozwiązanie dla tych firm, które chcą reklamować się lokalnie. Jak wykorzystać ten aspekt w swojej strategii?

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne – z angielskiego Local SEO – obejmuje działania z zakresu optymalizacji On-site oraz Off-site. Celem tych działań jest oczywiście wzrost widoczności danej strony w organicznych wynikach, przy czym w pozycjonowaniu lokalnym dokładniej chodzi o zapytania, które wiążą się z wybraną przez użytkownika lokalizacją. Google od wielu lat skupia się nie tylko na samej personalizacji, ale także regionalizacji wpisywanych w wyszukiwarce zapytań. To dzięki temu wpisując „restauracja Włoska”, wyszukiwarka w pierwszej kolejności podsunie Ci informacje na temat tych miejsc, które znajdują się najbliższej Twojej aktualnej lokalizacji.

Kiedy sprawdza się pozycjonowanie lokalne? Z takiej strategii najczęściej korzystają te firmy, które świadczą jakieś usługi w dokładnie określonej lokalizacji. Ponadto to również doskonałe rozwiązanie dla tych przedsiębiorców, którzy poza sklepem internetowym mają również sklep stacjonarny. Jeśli należysz do którejś z tych dwóch grup, koniecznie rozpocznij budowanie świadomości marki lokalnie, gdyż taka strategia przyniesie Ci same korzyści i to w relatywnie krótkim czasie.

Jak dokładnie działa pozycjonowanie lokalne? Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na stronie https://harbingers.io/blog/pozycjonowanie-lokalne-czy-warto-i-kto-skorzysta-z-niego-najbardziej.

Czym SEO lokalne różni się od pozycjonowania ogólnego?

Czym właściwie SEO lokalne różni się od pozycjonowania krajowego? Pozycjonowanie krajowe wiąże się z docieraniem ze swoimi produktami czy usługami na dużo szerszą skalę. Czyli do każdego użytkownika, bez względu na to, czy mieszka on 5 kilometrów od siedziby naszego przedsiębiorstwa, czy 800 km. Pozycjonowanie ogólne ma jednocześnie dużo zalet i wad. Do plusów zalicza się oczywiście to, że jesteśmy w stanie dotrzeć do ogromnej ilości potencjalnych klientów. Z drugiej jednak strony ze względu na dużą konkurencyjność pozycjonowanie ogólne charakteryzuje się niskim współczynnikiem konwersji. Jest mniejsza szansa, że zainteresowany klient, który znalazł Cię w wyszukiwaniach, skorzysta akurat z Twojej usługi. Ponadto nierzadko działania SEO przy pozycjonowaniu ogólnym pochłaniają więcej pieniędzy. Na efekty niestety też z reguły trzeba trochę dłużej poczekać.

Pozycjonowanie lokalne natomiast wiąże się z promowaniem swojej firmy w określonej lokalizacji. A zatem frazy kluczowe, na które chcesz się pozycjonować, powiązane będą z geolokalizacją. Dzięki SEO lokalnemu zbudujesz widoczność swojej marki dla tych słów kluczowych, które wykorzystuje się na ostatnim już etapie lejka zakupowego. Same działania SEO w pozycjonowaniu lokalnym nie wymagają tak dużego finansowego nakładu, jak przy pozycjonowaniu ogólnym. Efekty są szybciej widoczne, a sam ruch, który generują działania SEO, częściej odznacza się relatywnie wysokim współczynnikiem, jeśli chodzi o konwersję. Dodatkową zaletą jest fakt, że na lokalnym rynku masz do czynienia z dużo mniejszą konkurencją.

Wysokie pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania pozwolą dotrzeć do klientów, którzy znajdują się w najbliższej okolicy. Tym samym używając pozycjonowania lokalnego można mniejszym kosztem osiągnąć świetne efekty, szczególnie jeżeli w danej branży lokalne seo rzeczywiście ma sens. Więcej informacji na temat tego, jak poprawić lokalne wyniki wyszukiwania i co zrobić, aby pozycjonowanie strony przynosiło najlepsze efekty uzyskasz od przedstawiciela agencji seo, która na co dzień przeprowadza pozycjonowanie lokalne Google dla swoich klientów. W ten sposób można uzyskać zwiększenie widoczności strony internetowej.

Warning: A non-numeric value encountered in /usr/home/rmenkala20/domains/praca-enter.pl/public_html/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 1008

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here