Sprzedaż przez Internet jest dzisiaj pożądanym i łatwym sposobem dotarcia do klienta. Nic więc dziwnego, że sporo osób decyduje się na założenie sklepu internetowego. Czasem jednak brakuje jednak pomysłu, co sprzedawać.
Dlaczego pościel?
Jedną z ciekawszych opcji jest internetowy sklep z pościelą. Dlaczego? Bo dobrej jakości pościel i to najlepiej w rozsądnych cenach, zawsze znajdzie odbiorców. Przeciętnie każdy człowiek potrzebuje przynajmniej 3 kompletów dla siebie i 1-2 z myślą o gościach, którzy go czasem odwiedzają na dłużej, niż dzień.
Pościel – nawet bardzo dobrej jakości – zużywa się podczas korzystania z niej i prania, każdy więc co jakiś czas wymienia na nowy przynajmniej jeden z posiadanych kompletów. Warto wiec zaproponować klientom stały dostęp do dobrej jakości artykułów.
Dlaczego pościel bezpośrednio od producenta?
Zakładając sklep internetowy z pościelą, warto wziąć pod uwagę sprzedaż produktów odbieranych wprost od podmiotu funkcjonującego jako producent pościeli. Pozwala to na:
- dokładne sprecyzowanie, skąd pochodzą sprzedawane artykuły i kto jest odpowiedzialny za ich produkcję
- obniżenie kosztów: odbierając pościel wprost od producenta, pomijamy czasem nawet kilku pośredników; nie ponosi się więc kosztów ich zarobku, ani magazynowania i przewozu produktów
- pewność jakości – można wybrać tylko zaufanych producentów o ugruntowanej pozycji na rynku
- długotrwałą współpracę z konkretnymi producentami, a więc czasem i na dodatkowe bonusy i rabaty
- wybór tylko tych produktów, które na pewno spełniają oczekiwania klientów – zarówno co do jakości artykułów, jak i ich estetyki
- zapewnienie dostawy na czas, zwłaszcza przy długotrwałej współpracy.
Decydując się na sklep z pościelą od producenta, można więc liczyć na spore ułatwienia i na obniżenie kosztów. Zadowolony będzie więc i klient i sam sprzedający. Obie strony unikną bowiem także niepewności co do jakości produktów z niepewnego źródła, których jakość bywa dosyć niepewna. Dlatego właśnie warto wziąć pod uwagę tę opcję jeszcze zanim zaczniemy realizować pomysł o sklepie internetowym.